Az ügyfél felhív minket telefonon vagy megkeres e-mailen, szélvédőcsere miatt. Ekkor megtudjuk , hogy casco biztosításra szeretné ezt intézni, vagy önerőből.  

Amennyiben casco biztosítása van, úgy egyeztetünk egy e-mail címet, és oda kiküldjük a szükséges dokumentumokat, amiket ki kell töltenie , illetve válasz e-mailben a még szükséges dokumentumokat kérjük. Amint ezeket megkaptuk tudjuk elkezdeni a kár bejelentést és a teljes körű ügyintézést a biztosítónál és ezek után tudunk időpontot egyeztetni az ügyféllel. 

Amennyiben nem rendelkezik casco biztosítással, alvázszám alapján beazonosítjuk a járműbe gyárilag beszerelt szélvédőt . Ha ez sikerült, akkor kap az ügyfél egy árajánlatot a szélvédőre, illetve a hozza tartozó szükséges kiegészítőkre ( pattentok, szélvédő keretek stb…) illetve a szélvédő cseréjének a munkadíjára. Ha ez megfelel, akkor tudunk időpontot egyeztetni az ügyféllel. 

Időpontot cascos szélvédő csere esetében, 3 napon belül tudunk adni, ami függ attól, hogy melyik biztosítónál van a casco megkötve, illetve a kárügyhöz esetleg kirendelt kárszakértő mennyire elfoglalt . 

Amennyiben nem cascos szélvédő cseréről van szó, akar másnap megtudjuk csinálni, természetesen függ az addig előre leegyeztett munkák mennyiségétől. 

Az ügyfél elhozza a járművet a megbeszélt időpontra és a munka felvevő kollégával készítenek egy munkalapot, illetve kitöltik az ügyfél szükséges adataival. 

Itt eldöntheti az ügyfél , hogy az erre kialakított helyen megvárja amíg elkészül a jármű szélvédő cseréje vagy visszajön a megadott időpontra. 

Az jármű átvétele után, a szerelő ellenőrzi, hogy megfelelő-e a járműhöz rendelt üveg, illetve minden hozza tartozó kiegészítő és ellenőrzi, a jármű állapotát. Amennyiben hibát talál rajta (horpadás, fényezés hiba), jelzi azt és egyeztetnek az ügyféllel, hogy ne legyen belőle félre értés. Amennyiben minden megfelelő, a szerelő elvégzi az üveg cseréjét . 

A munkafolyamat végeztével a járművet ellenőrzi, hogy minden rendben van-e vele. Ha minden rendben , vissza adja a kulcsot a munka felvevőnek, aki a kész papírokkal várja az ügyfelet. 

Ha az ügyfél megvárta az üveg cserét, akkor a munka folyamat végeztével, ha nem várta meg, a megadott időpontra vissza érkezve ,amennyiben cascos üveg csere volt, az önrész befizetése után, ha nem cascos szélvédő csere volt, akkor a számla kifizetése után vissza kapja a járművet.